вівторок, 18 березня 2014 р.

Вітаю,любі:) Я вперше починаю вести свій блог. З почином мене!


Насправді, це університетське завдання, за яке я отримаю залік (правда ж, Світлано Валеріївно?:). Але я сподіваюся, що і мені, і вам сподобається те, що я пишу. Тоді, можливо, я навіть продовжу це робити після того, як здам сесію.



Першим я хочу опублікувати матеріал, який допоміг мені помиритися з найкращою подругою. Ми довго не спілкувалися і після того, як вона його прочитала, ми знову разом:)


Сподіваюся, вам сподобається і буде корисним ;)


Третій не зайвий

Що трапляється у стосунках двох найкращих подруг, якщо в однієї з них з’являється коханий? На жаль (на превеликий), або дружба, або стосунки псуються. Джерело тези: власний досвід. Двічі мала таку проблему, тому нарешті хочу розібратися.

Знайти причину – майже вирішити проблему

Це реально так. Адже причин для суперечок може бути безліч.

1) Придивіться до вашого хлопця. Якщо він власник і хоче звести коло ваших друзів лише до нього («умножить их на ноль»:) – забийте і забудьте. Ніхто не захоче, щоб його кохана людина не мала друзів. Та і не думаю, що вам видасться солодким таке життя.

2) Якщо це заздрість – забийте і забудьте. Вам не треба люди, які ставляться до вас нещиро. Краще зараз попрощатися, ніж потім вони зруйнують вам життя.

3) Інша справа, якщо це ревнощі. Дуже важко однаково приділяти увагу і хлопцеві, і подрузі. Особливо на початку стосунків, поки у вас з коханим «конфетно-букетный» період, здається, що він один-єдиний і тому подібне. Ми можемо навіть не звернути увагу на те, що почали менше телефонувати подрузі, рідше зустрічатися, а під час посиденьок ви тільки те й робите, що говорите про судженого. У цьому випадку ви самі винні. Так, саме ви маєте вибачитися і довести подрузі, що ви цінуєте вашу дружбу, попросити розуміння. Так само і у стосунках з хлопцем. Не змушуйте відчувати його зайвим в «ідилії двох майже сестер». Спробуйте уявити себе на їхньому місці. Не дуже приємно, правда?

Не нийте
Але що ж робити тоді, коли ви намагаєтеся однаково спілкуватися і з подругою, і з коханим, просто розриваєтеся між ними, а вони вперто не хочуть поступатися один одному? Не обирайте.
baratno_harag_nagy
 Мені однозначно не    подобаються фрази типу  «не  будь дурепою»,  «кохання пройде, а дружба  залишиться», «подруга  дорожча» й інші соплі -  соплі за чаркою чаю. А  якщо це ваш майбутній  чоловік? Якщо ви поруч з  ним по-справжньому  щаслива? Із подругою вам сім’ю не створювати і  дітей не народжувати. Але і з коханим не підеш на  шопінг і не попліткуєш про те, у що вдягнута он та  дівчина:) Не можна кохання і дружбу ставити по  різні сторони терезів. Пробуйте знайти вихід.

Психологи, дівчата на різних форумах, а тепер і я радимо поговорити. Варто пояснити коханому, що ти цінуєш дружбу з подругою і не хотіла б її втрачати (якщо це справді так). Ставиться до тебе серйозно, кохає і поважає? Зрозуміє.

Ваша подруга також має розуміти, що так, ви близькі люди, але ж не єдині один для одного. У неї теж є друзі, з’явиться коханий і рано чи пізно вона може опинитися у схожій ситуації. Що буде, якщо ви теж почнете її ревнувати? Якщо вона бажає вам добра і хоче, щоб ви були щасливі, то самі знаєте.

Найкращим виходом може бути також компроміс між усіма сторонами: гуляйте в компанії. Як на мене, прекрасно бачити найдорожчих людей, які знаходять спільну мову. А головне – вони поруч. Одночасно поруч. Посміхаються, спілкуються і НЕ ВОРОГУЮТЬ. Заради вас (!) нехай спробують знайти цю кляту спільну мову!

Просто не треба бути егоїстами (і це стосується всіх сторін любовного трикутника). Умійте поступатися і розуміти, радіти один за одного. Цінуйте! Що може бути краще, ніж посмішка дорогих тобі людей?

x_b0ed0044

Дякую, що дочитали! Люблю-цілую. Не сваріться! :)

Ваша я.

Немає коментарів:

Дописати коментар